مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» محبوب ترین تورها

استانبول

استانبول بزرگترین شهر کشور همسایه ترکیه است که از نظر اقتصادی قطب بزرگی در این کشور به حساب می آید. این شهر در سال 2010 به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است.شهر استانبول نیز همانند تمامی شهر های دیگر دارای هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره می باشد، به عنوان یک مرجع گردشگری به شما پیشنهاد می شود از هتل های 4 ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده نمایید زیرا اکثر هتل های ارزان استانبول دارای کیفیت خوب و مطلوبی نمی باشند و مناسب خانواده های ایرانی نمی باشند.

Toor1%20(1).jpg

 

 

استانبول

استانبول بزرگترین شهر کشور همسایه ترکیه است که از نظر اقتصادی قطب بزرگی در این کشور به حساب می آید. این شهر در سال 2010 به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا انتخاب شده است. تور استانبول یکی از پر مخاطب ترین تورها در کشور می باشد و همچنین استانبول سومین رتبه گردشگری را نیز از لحاظ تعداد گردشگران به خود اختصاص داده است. این شهر زیبا برای مسافرین تور استانبول دارای دو بافت معماری می باشد زیرا نیمی از آن در قاره آسیا و نیم دیگر آن در قاره اروپا قرار دارد، همانطور که معلوم است بافت قسمت آسیایی آن بافت کهن و قدیمی می باشد و بافت شهری قسمت اروپایی آن بسیار جدیدتر و بروزتر می باشد. دلیل استفاده از تور استانبول و یا تور ترکیه در کشور ما اکثرا خرید و واردات پوشاک به کشور می باشد زیرا یکی از صنعت های مهم در این شهر تولید پوشاک می باشد. شهر استانبول نیز همانند تمامی شهر های دیگر دارای هتل های 3 ستاره تا 5 ستاره می باشد، به عنوان یک مرجع گردشگری به شما پیشنهاد می شود از هتل های 4 ستاره و بالاتر این شهر برای سفر استفاده نمایید زیرا اکثر هتل های ارزان استانبول دارای کیفیت خوب و مطلوبی نمی باشند و مناسب خانواده های ایرانی نمی باشند.

Toor1%20(1).jpg

دبی

دبی یکی از شهر های اصلی کشور امارات متحده عربی بوده که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در تمام فصول سال تور دبی مورد استقبال قرار می گیرد تا توریست ها از این شهر رویایی دیدن کنند. شهر دبی در گذشته شهری معمولی بوده اما پس از چند سال متوالی پیشرفت بسیار زیاد و چشمگیری داشته است که آن را به یکی از شهرهای مهم جهان تبدیل کرد. با ساخت مکان ها و مناطق تفریحی مصنوعی در شهر دبی زمینه گردشگری خوبی برای امارات فراهم شد. به گونه ای که هر فرد دوست دارد یک بار به دبی سفر کند و از این شهر رویایی بازدید به عمل آورد. درست است که دبی شهری باستانی نیست اما تاریخ مخصوص خود را دارد که آن را می توان در خانه های شیخ سعید، شیخ جوما و موزهای این شهر مشاهده کرد. همچنین شهر دبی دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی می باشد که به خوبی می توان هر نوع تفریح را در شهر دبی تجربه کرد. آب و هوای این شهر اکثرا گرم و خشک است که برای گردشگران که علاقه به گرما دارند بسیار مناسب می باشد. در طول سال بارش باران زیادی دیده نمیشود و بعضی سال ها نیز هیچ بارشی صورت نمی گیرد. شش ماه از سال دارای گرمای زیاد است که گردشگران سعی می کنند در این ماه سفر نکنند، البته در شش ماه دیگر سال آب و هوای لذت بخش و مطلوبی دارد که بین گردشگران تور دبی محبوب است.

چین

همان طور که می دانید تور چین یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار دردنیا و خصوصا در دهه های اخیر محسوب می شود. همچنین از کشور ما ایران همه ساله گردشگران بسیاری با اهداف تجاری و کاری گرفته تا سفری تفریحی و گردشگری تور چین را به عنوان مقصد سفر خود برمی گزینند. جمهوری خلق چین در شرق آسیا واقع شده و پس از روسیه وسیع ترین کشور جهان از نظر خشکی محسوب می شود. این کشور دارای بیشترین خط مرزی دنیاست به گونه ای که با 14 کشور مرز زمینی دارد و همین امر سبب گردیده که برخی جهان گردان سفر زمینی به تور چین را انتخاب نمایند. در تور چین می توانیم از شهر های مهم و پر جاذبه این کشور از جمله : پکن،شانگهای گوانجو، و... دیدن نماییم . و از گشت و گذار در این شهر ها ودیگر شهر های مهم چین لذت ببریم. چین از لحاظ اقتصادی دومین کشور بزرگ دنیا محسوب می گردد و بازار های جهانی متنوع و با قیمت های بسیار مناسبی را داراست به گونه ای که نه تنها بسیاری از گردشگران به نیت تجارت، تور چین را انتخاب می کنند بلکه خرید کردن از این بازار ها به عنوان یکی از جاذبه های چین برای توریست ها مبدل شده است.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده